Neden Bir Su Pınarı Kullanmalısınız?

Buzdolabını açtığınızda dışı buğulanmış pet su şişeleri görmek istemiyorsanız, içtiğiniz suyun sıcaklığını kontrol edebilmek ve hem hijyenik, hem de pratik bir şekilde su içmek istiyorsanız, bir su pınarı kullanmanın zamanı gelmiş demektir. Sanılanın aksine, su pınarları ofislere özgü cihazlar değiller. Evde de rahatlıkla kullanılabiliyorlar, aynı benim yaptığım gibi. Plastik bir pompaya basarak su doldurmaktan sıkıldıysanız ve o plastik pompaların kanserojen maddeler içerdiğini biliyorsanız, sizin de su sebili kullanmanız gerekiyor. Pratik, hijyenik, sağlıklı ve lezzetli: Suyunuz tüm bu özellikleri taşımalı.

Ne yazık ki, piyasadaki su sebillerinin çoğunun üretim kalitesi son derece düşük. Çoğu, maliyeti düşürmek için plastik hazneler ve bölmeler kullanıyor. Bu tarz su sebillerinden uzak durun, zira damacana sulara kıyasla hiçbir faydaları bulunmuyor. Hatta daha sağlıksız oldukları bile söylenebilir, zira plastik bölmeler kısa süre içinde kireç tutup suyun lezzetini değiştiriyor. Yeni su sebili mevzuatına uygun, paslanmaz çelikten imal edilmiş hazne ve bölmelere sahip sebiller tercih etmelisiniz: Uğur Soğutma tarafından üretilen USP 20 D, tüm bu özellikleri taşıyor. 

                                                        
Tek avantajı bu değil elbette, USP 20 D üç musluğa sahip. Bu durum zannettiğinizden daha önemli, zira sıcak ve soğuk su musluklarına ek olarak normal su musluğu bulundurması, hava sıcaklığı uygunsa suyu doğal sıcaklığında içmenizi sağlıyor. Sıcak/soğuk musluklarla oynayarak ideal su sıcaklığını yakalamaya çalışan (ve başaramayan) herkes, bu özelliği takdir edecektir. Soğuk su bölmesi saatte 5 litre, sıcak su bölmesi ise saatte 2 litre su kapasitesine sahip, yani en kalabalık ailelerin (veya ofislerin) bile ihtiyacını rahatlıkla karşılayabiliyor. Suyu 5 dereceye kadar soğutabilen, 85 dereceye kadar da ısıtabilen USP 20 D, tüm standart damacanalar ile uyumlu. Alt kısmında da kapalı bir muhafaza alanı bulunuyor: Benim yaptığım gibi, yedek damacanayı burada depolayabilirsiniz. Yaklaşık bir aydan beri kullandığım USP 20 D, tüm beklentilerini karşıladı ve uygun bir fiyata son derece kaliteli bir su sebili sahibi olmamı sağladı. Gönül rahatlığı ile tavsiye ettiğim bu modeli https://satis.ugur.com.tr/item/usp-20-d/100017 adresinden peşin fiyatına 12 taksitle satın alabilirsiniz. 

                                             

Bir boomads advertorial içeriğidir.

3 Aralık 2016 Cumartesi

VINTAGE- DEKORATiF DUVAR RAFI "KALBURAF" :)

Merhabalar!
En sevdiğim ay Aralık, sana da merhaba!
Normalde, şimdiye kadar yılbaşı ağacı süsleme ritüelimi yaklaşık 1 ay önce tamamlamış olarak Christmas ruhuna bürünmem gerekirdi. Daha doğrusu bu bir gereklilikten ziyade alışkanlıktı benim için. Sanırım daha hevesli, daha heycanlı, daha çocuktum. Neyse, bu satırları karşımda hala ağacımın kutusundan bana baktığı koltuktan yazıyorum. Ağacımı kurup, hediyeler almaya başlayıp, yılbaşı menüsünü bile hazırlamam beklenirken tüm bunları yapmadığımı gören ailem ve arkadaşlarım hastamıyım diye düşünmeye başladılar. 
Silkelen ve kendine gel Esin =)
Biraz iç hesaplaşma yaptığıma göre başlıkta adı geçen kalburaf'ıma dönebilirim:)


Bu ismi çok sevdim ben, umarım isim annesiyimdir=) Bir aralar, özellikle pinterest ve instagram  hesaplarında çok fazla karşılaştım bu dekoratif duvar raflarıyla. En son bir benzerinin 150 TL ye satıldığını görünce de kalk Esin dedim, kalburunu çıkart meydana :) Benim yaşımda birinin evinde kalburun ne işi mi var? Millet youtube da çeyiz vidyoları çekip, hunim eksik, kevgirim eksik derken ben de boş durmamışım, bir kalbur alıvermişim yani ne olacak =) 
Şaka bir yana gerçekten kalburumun da bir anısı, bir manası var tabi ki. Şu hayatta ben de anısı olan ve tadını asla kaybetmek istemediğim tatlar vardır, anneannemi kaybettikten sonra da ondan kalan bir tadı yaşatmaya devam ettim onun tarifiyle; kalburabastı.
Önceki paylaşımlarımdan birinde şöyle demiştim; en güzel miras vefadır! Kalburu da bu vefanın ürününü elde edebilmek için Kemeraltından satın almıştım vakti zamanında.
Kalburunuzu aldıktan sonra yapmanız gereken ikinci şey kalburun ortasına uygun bir raf kestirmek. Ben onu da kestirmedim, evde yıllardır oynamadığımız dominonun kapağı sağolsun, gönüllü oldu raf olmaya :) Tam tamına ölçüsüne uyduğu içinde yanlardan vida ile tutturmama gerek kalmadı. Duvar dekorunuzu benim gibi doğal halinde de kullanabilirsiniz, zevkinize uygun herhangi bir renge boyayıp üzerini vernikleyerekte kullanabilirsiniz. Mat vernik tercih ettim ben. Eğer isterseniz altındaki tel kısmı dekoratif bir kumaşla veya dantellede kapatabilirsiniz, tamamen size kalmış.
Son olarak ortasından bir kozalakçık sallandırdım, raflarına da tabi ki bir Esin klasiği olarak sukulentlerimi diktiğim minik rus çarıklarını yerleştirdim. İşte hepsi bu kadar.
Kalbur 7 TL, biblolar hediye, çiçekler kendimden, kozalak da yılbaşı ağacımdan, kısacası maliyet; evde ne varsa =)
Hem kendi evinize hem de dilerseniz yeni yıl armağanı olarak sevdikleriniz için yapabilirsiniz. İllaki bu raftan da yapmanıza gerek yok, içinizde ne gelirse, yeter ki sevdiğiniz insanlara onları sevdiğinizi hatırlatın.
Bu arada tabiki kalburumun yerine yenisini koydum, önümüzdeki bayram Kalburabastı yemeye bekleriz vefalı okurlarımı :)
Sevgiyle kalın,
EK
PS: Az bir yeni yıl ruhu gönderirseniz çok sevinirim, en azından ağacımı kuracak kadar =)
Bunlar hep İzmir de kar yağmadığı için, kar yağsa kırk tane ağaç kurardım ;)


Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:






51 yorum :

  1. Bloğunu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Harika bir fikir gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım kalburafa. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık hem vaktinizi hem evde ki malzemelerinizi değerlendirmişsiniz böylece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu, teşekkür ederim:)

      Sil
  5. aramıza hoşgeldiin bloguma daaa :) ben bloglara üye olmadan izliyom amaaa iyi okuruum görüşürüz yinee :)

    YanıtlaSil
  6. Aaa çok tatlı olmuş :D Anneme gösterdim bizde yapalım bir tane dedi :D Birde kalburabastı en sevdiğim şerbetli tatlı - hatta tek sevdiğim- annaannem yapıyor benimde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :)) Anneanneniz yaptığında benim için de yiyin, onların elinden çıkanın tadı başka oluyor, sevgiler.

      Sil
  7. çok severim hem güzel, hem de maliyeti sıfır çalışmalara:) eline, emeğine sağlık.
    bu arada hoşgelidin sayfama ve blog alemine:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Köyde babaannemin evinde de vardı ondan hatıra olarak saklamak aklımın ucundan geçmemişti köye gidince inşallah getireceğim önerin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, kalbur bizde de var ama sanırım köyde hala kullanılıyor :D

    YanıtlaSil
  10. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık, bloğunuzu yeni keşfettim. Bende sayfama beklerim..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takipteyim ;) Teşekkür ederim

      Sil
  12. Çok başarılı ve güzel... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. İade-i ziyaret ... Takipteyim.

    berilcimcime.blogspot.com
    ve
    makyajbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Çok otantik görünüyor çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  15. son yazıma bir bakar mısııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Şehir dışındaydım şimdi geçebildim bilgisayar başına:)
      Yeni gördüm son yazınızı:)
      Ne kadar güzel bahsetmişsiniz, çok çok memnun oldum okuyunca, çok teşekkür ediyorum ^^

      Sil
    2. Bahsettiğiniz şekilde göründüğüne çok sevindim ^^

      Sil
  16. Deep Tone duyurusuyla haberdar oldum sizden. Takibe geldim. Merhaba :)

    YanıtlaSil
  17. Yılbaşı kutlamayan birisi olarak yazınızı beğendim. :)

    YanıtlaSil
  18. Selamm :) koştum geldim bend ehemen takipteyim. .sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Ben de geldimmmm....Anneannenizin mekanı cennet olsun.Ne güzel bir hatıra bırakmış size.Siz de ne kadar güzel değerlendirmişsiniz.Hem de herşey evden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, sevgiler :)

      Sil
  20. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ediyorum iki bloğunuzu da, kendinizi üzmeyin ve bence devam edin Blogger Gazetemiz'e , başarılı bir hareket ve bunu çekemeyenlerin yanı sıra destekleyenler daha çok olacaktır, eminim ;)
      Sevgiler

      Sil
  21. aaaa ne kadar güzell olmuşşş.. çok beğendim blogunu bende beklerim sevgielr ;)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş, elinize sağlık :) Kemeraltına bakacağım bende :)
    Blogunuz çok sevimli, keşiflerden geldim. İyiki de gelmişim. Üstelik İzmir'liymişsiniz. İzmirli blogger görünce seviniyorum :) Herkes İstanbullu :)

    YanıtlaSil
  23. Merhabaa! ^-^ İadei ziyarete geldim, bloğunuzu çok sevdim, takibe aldım ^-^

    YanıtlaSil