6 Eylül 2016 Salı

GRATiS BAYRAM iNDiRiMi 6-11 EYLÜL

Merhabalar!
Bayram indirimi  bugün hemen hemen her yerde  başladı. Kozmetik eksikleriniz varsa, Gratis'e de bir göz atın derim. Ben genellikle dünya kadınlar günü, anneler günü, bayramlar ve son olarak da yılbaşında olan yüzde elli indirimlerde temel bakım ihtiyaçlarımı alıyorum. Stoklamak gibi bir özelliğim yok, ülkemizde her iki-üç ayda bir indirim sebebi olacak bir özel gün ve haftalar bulunmakta nasıl olsa :) Bu sabah da bir Gratis ziyareti gerçekleştirdim.
 %40 + %10 indirimli fiyatlarıyla memnun olduğum ve bittikçe aldığım bazı ürünleri aşağıda paylaşıyorum. 

 Gillette, Venus Breeze Makine                       14,90


Elseve, Mucizevi Saç Bakım Yağı                  10,90



Wet'n Wild Makyaj Bazı                                   10,25


Hask, Macadamia Oil Saç Bakım Maskesi      5,30


 Dalan, Zeytinyağlı Duş Jeli                              3,30


Cala, Makyaj Temizleme Mendili                      2,95


Ürünlerle ilgili merak ettikleriniz olursa aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın. 



Bu hafta, memnun olduğum, saçlarıma çok iyi gelen ürünlerle ilgili de yeni bir yazı paylaşacağım, mesela en sevdiğim ürünler fotoğraftaki Elseve'in bakım yağı ve Hask'ın maskesi. Yeni bitmişlerdi, bayram indirimi sayesinde yenilendi, detayları bir kaç güne buralarda olur :)
Şimdiden mutlu bayramlar diliyorum hepinize,
Sevgiyle kalın,
EK


Aşağıdaki linke tıklayarak Gmail hesabınız ile bloğuma üye olmayı unutmayın:

14 yorum :

  1. Güzel indirim vardı.. Ben de parça parça bir çok ürün aldım ^^

    Bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım canım benim <3

    Sayfama beklerim ^^

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Thank you for visiting my blog and of course I will follow you back
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  4. Benim saçlarım da çok kuru ve yıpranmış olduğu için ,elseve mucize saç bakım yağını ben de kullanıyorum.Çok memnunum.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olanlar olarak çoğalıyoruz , ne güzel :) Sevgiler.

      Sil
  5. Blogunuz hayırlı uğurlu olsun. Blog hayatınızda başarılar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bu blogdan öğreneceğim güzel şeyler var merakla takipteyim seni sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba tatli blogunu takibe aldim banada beklerim 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de takipteyim ^^

      Sil
  8. güzel bi yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil